Imprint Interbake BV

  • Interbake Bv
  • مسیر پیاده روی 12A
  • 7442 CL نیجوردال
  • Niederlande
  • تلفن: +31 548 622 751
  • خدمات: 31 548 +624368
  • من: www.interbake.nl
  • M: info@interbake.nl
  •    service@interbake.nl
  • صاحب مشاغل:
  • برت و نیلز ون کولن
  • ثبت در دادگاه ثبت تجارت
  • KvK Arnhem شماره 06014710
  • شماره مالیات بر ارزش افزوده: NL004262748B01

شرایط

اصطلاحات

شرایط و ضوابط عمومی INTERBAKE BV

____________________________________________________________________________



مقاله 1 تعاریف

1.1. در صورت عدم وجود اظهارنظر صریح بر خلاف آن، اصطلاحات استفاده شده در این شرایط و ضوابط عمومی به شرح زیر تعریف می شوند.

کاربر: Interbake bv، کاربر این شرایط و ضوابط عمومی است.

خریدار: طرف قرارداد کاربر که در راستای حرفه یا تجارت خود اقدام می‌کند، کسی که کاربر آن را می‌فروشد و تحویل می‌دهد، و در صورت نیاز کاربر به چه کسی خدمات ارائه می‌دهد و غیره.

قرارداد: قرارداد بین کاربر و خریدار.

ماده 2: دامنه کاربرد

2.1. این شرایط برای کلیه روابط حقوقی بین کاربر و خریدار، از جمله کلیه پیشنهادات، نقل قول ها و توافقات بین کاربر و خریدار که کاربر این شرایط و ضوابط را برای آنها قابل اجرا اعلام کرده است، اعمال می شود، تا جایی که این شرایط به صراحت از آن خارج نشده باشد. به صورت کتبی توسط طرفین.

2.2. این شرایط و ضوابط بیشتر برای همه قراردادهایی که با کاربر با کمک اشخاص ثالث انجام می شود، قابل اجرا است.

2.3. انحراف از این شرایط و ضوابط عمومی منحصراً در صورت توافق صریح کتبی معتبر است.

2.4. اعمال هرگونه خرید یا سایر شرایط خریدار به صراحت رد می شود.

2.5. اگر یک یا چند مفاد این شرایط و ضوابط عمومی نامعتبر یا کنار گذاشته شود، بقیه مفاد این شرایط و ضوابط عمومی به طور کامل قابل اجرا خواهند بود. در این صورت کاربر و خریدار با هدف توافق در مورد جایگزینی مفاد نامعتبر با مفاد جدیدی که تا حد امکان به هدف و اصل مفاد اصلی نزدیک می‌شود، با یکدیگر مشورت خواهند کرد.

ماده 3. پیشنهادات و تشکیل قرارداد

3.1. همه پیشنهادات ارائه شده توسط کاربر مشمول قرارداد هستند، مگر اینکه دوره پذیرش صریحاً در قیمت یا در رابطه با آن ذکر شده باشد.

3.2. در صورت عدم توافق بر خلاف آن، قیمت‌های درج شده در پیشنهادات/ مظنه‌های فوق‌الذکر بدون مالیات بر ارزش افزوده و سایر عوارض دولتی و همچنین هزینه‌های انجام شده در رابطه با قرارداد از جمله هزینه‌های حمل و نقل و اداری می‌باشد.

3.3. این پیشنهاد منحصراً بر اساس اطلاعات ارائه شده برای آن منظور توسط خریدار است و کاربر می تواند به صحت و کامل بودن آن اطلاعات اعتماد کند. خریدار صحت و کامل بودن آن اطلاعات را تضمین می کند.

3.4. قرارداد بین کاربر و خریدار به یکی از روش ها و زمان های زیر منعقد می شود:

الف) در صورتی که تاییدیه سفارش ارسال نشود، در زمانی که خریدار صریحاً به موقع و به صورت شفاهی یا کتبی و به شکل اصلاح نشده پیشنهاد ارائه شده توسط کاربر را بپذیرد.
ب) در صورتی که تأییدیه سفارش ارسال شود، در زمانی که کاربر تأییدیه سفارش برگشتی را که برای خریدار ارسال شده و برای توافق امضا شده است، دریافت می کند.
ج) یا در زمانی که کاربر به درخواست خریدار شروع به اجرای سفارش می کند.
علی‌رغم موارد فوق، هر یک از طرفین مختار است که ادعا کند که قرارداد به روش‌های دیگر و/یا در زمان دیگری منعقد شده است.



ماده 4: اجرای قرارداد

4.1. کاربر قرارداد را با دقت لازم که به طور منطقی از یک پیمانکار خوب انتظار می رود، اجرا خواهد کرد. با این حال، کاربر تضمین نمی کند که یک نتیجه خاص به دست آید.

4.2. تمام مهلت های مشخص شده توسط کاربر نشان دهنده هستند و به عنوان مهلت های قطعی در نظر گرفته نمی شوند. تجاوز از این مهلت‌ها، کاربر را ملزم به پرداخت غرامت خسارات وارده نمی‌کند یا به خریدار حق فسخ قرارداد را می‌دهد، مگر در مواردی که عمدی یا ترک‌فعل یا عللی در حد قصور فاحش از جانب کاربر باشد.

4.3. در موارد تاخیر در تحویل، کاربر باید قبل از اینکه به عنوان پیش فرض در نظر گرفته شود، توسط خریدار در حالت پیش فرض نگه داشته شود.

4.4. اگر و تا آنجایی که برای اجرای صحیح قرارداد لازم باشد، کاربر این حق را برای خود محفوظ می دارد که کار را توسط اشخاص ثالث انجام دهد.

4.5. خریدار باید اطمینان حاصل کند که تمام اطلاعاتی که کاربر نشان می دهد ضروری است و به طور منطقی می توان انتظار داشت که خریدار برای اجرای قرارداد به آن پی ببرد، به موقع در اختیار کاربر قرار می گیرد. در صورتی که اطلاعات مورد نیاز برای اجرای قرارداد به موقع برای کاربر صادر نشود، کاربر این حق را برای خود محفوظ می دارد که اجرای قرارداد را به حالت تعلیق درآورد و/یا هزینه های اضافی ناشی از تاخیر در زمان جاری را از خریدار دریافت کند. نرخ های بازار

ماده 5: تحویل

5.1. تحویل باید از محل کار / فروشگاه / انبار کاربر انجام شود.

5.2. خریدار موظف است کالا را در زمانی که کاربر آن را تحویل می‌دهد یا به او تحویل می‌دهد یا طبق قرارداد در دسترس او قرار می‌گیرد، بپذیرد.

5.3. اگر خریدار از تحویل گرفتن امتناع کند یا اطلاعات یا دستورالعمل های لازم برای تحویل را ارائه ندهد، کاربر حق دارد کالا را با هزینه و ریسک خریدار ذخیره کند.

5.4. ریسک کالا در زمانی که به طور قانونی و/یا واقعی به خریدار تحویل داده می شود و در نتیجه در اختیار خریدار یا شخص ثالثی قرار می گیرد که توسط خریدار برای این منظور معرفی شده است، به خریدار منتقل می شود.

ماده 6: قیمت و هزینه

6.1. قیمت بدون مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه های انجام شده در چارچوب قرارداد می باشد.

6.2. کاربر حق افزایش آن قیمت را برای خود محفوظ می دارد، مثلاً در مواردی که تغییرات یا اضافاتی در قرارداد انجام شود.

6.3. در صورتی که فاکتورهای تعیین کننده هزینه مانند حقوق و دستمزد یا سایر هزینه ها بین زمان نقل قول و تحویل افزایش یابد، کاربر مجاز است افزایش قیمت را به مشتری منتقل کند.

ماده 7: پرداخت ها

7.1. فاکتورها 100% قبل از تاریخ تحویل به روشی که کاربر نشان می دهد و به ارز ذکر شده در فاکتور بدون کسر، تخفیف یا تسویه مجاز قابل پرداخت است. اعتراض به سطح قبوض موجب تعلیق تعهد پرداخت نمی شود.

7.2. اگر خریدار نتواند وجه پرداختی را ظرف مدت 14 روز واریز کند، طبق قانون، خریدار در قبال آن باقی خواهد ماند. در این صورت خریدار مسئول پرداخت سودی برابر با نرخ سود تجاری قانونی در آن زمان خواهد بود. سود بیش از مبلغ قابل پرداخت باید از زمانی که خریدار در صورت عدم تعهد نگهداری می شود تا زمان تسویه کامل و نهایی محاسبه می شود که در این شرایط بخشی از یک ماه یک ماه کامل تلقی می شود.

7.3. در صورت انحلال خریدار، اعلام ورشکستگی یا تعلیق پرداخت، مطالبات کاربر از خریدار بلافاصله سررسید و قابل پرداخت خواهد بود.

7.4. کاربر این حق را برای خود محفوظ می دارد که پرداخت های انجام شده توسط خریدار ابتدا به پرداخت هزینه ها، سپس به سود معوق و در نهایت مبلغ اصلی و سود جاری تعمیم یابد. اگر خریدار ترتیب تخصیص متفاوتی را نشان دهد، کاربر می تواند پیشنهاد پرداخت را رد کند، بدون اینکه این پیشنهاد به صورت پیش فرض باشد. در صورت عدم پرداخت همزمان سود و هزینه های جاری، کاربر می تواند از پرداخت کامل اصل مبلغ خودداری کند.

7.5. اگر کاربر از هر دوره پرداختی تجاوز کند، کاربر این حق را دارد که تحویل بیشتر به خریدار را تا زمانی که کل مبلغ معوقه تحت تمام قراردادهای منعقد شده با کاربر پرداخت نشده است، متوقف کند. در این صورت کاربر حق دارد تحویل های بعدی را منحصراً به صورت نقدی بر اساس تحویل ارسال کند.

ماده 8: حفظ عنوان

8.1. کلیه کالاهای تحویل شده توسط کاربر تا زمانی که خریدار به کلیه تعهدات مندرج در قرارداد منعقد شده با کاربر به طور کامل عمل نکند، در مالکیت کاربر باقی می ماند. این به صلاحدید کاربر تصمیم گیری می شود.

8.2. خریدار مجاز به گرو گذاشتن یا تحمیل کالای تحت عنوان حفظ مالکیت نیست.

8.3. در صورت تحمیل ضمیمه توسط اشخاص ثالث به کالاهایی که تحت حفظ عنوان تحویل داده شده اند یا تصمیم به ایجاد یا استناد به هر گونه حقوقی در مورد آنها می کنند، خریدار موظف است در اسرع وقت به طور منطقی این موضوع را به کاربر اطلاع دهد.

8.4. خریدار موظف است کالاهایی را که با حفظ مالکیت تحویل می شود بیمه کرده و در مقابل خسارت آتش سوزی، انفجار و آب و در برابر سرقت بیمه نگه دارد و بیمه نامه را برای بازرسی در صورت تقاضا صادر کند.

8.5. کالاهایی که کاربر تحویل می دهد و طبق بند 1 این ماده تحت پوشش حفظ عنوان آنها قرار می گیرد، فقط می توانند در چارچوب عملیات عادی تجاری فروخته شوند و تحت هیچ شرایطی نمی توانند به عنوان وسیله پرداخت استفاده شوند. در صورت فروش مجدد کالا، خریدار متعهد می شود که آن را با حفظ مالکیت انتقال دهد.

8.6. در صورت تمایل کاربر به استفاده از حقوق مالکیت مندرج در این ماده، خریدار بدینوسیله اجازه بی قید و شرط و غیرقابل فسخ را می دهد تا کاربر یا اشخاص ثالثی که توسط کاربر درگیر شده اند وارد مکان هایی شوند که دارایی است. کاربر واقع شده است و برای بازپس گیری آن اموال.

ماده 9: هزینه های وصول

9.1. کلیه هزینه های قضایی و فراقضایی (وصول بدهی) که خریدار در رابطه با عدم رعایت یا انجام دیرکرد تعهدات پرداختی خود به طور منطقی متحمل می شود به حساب خریدار خواهد بود.

9.2. خریدار مسئول پرداخت سود قانونی بیش از هزینه های وصول بدهی است.

ماده 10: بازرسی، شکایات

10.1. خریدار باید ظرف 7 روز پس از احراز نقص، شکایات خود را به صورت کتبی به کاربر اطلاع دهد. نامه شکایت باید حاوی شرحی از عدم اجرای تا حد امکان با جزئیات باشد تا کاربر بتواند پاسخ مناسبی ارائه دهد.

10.2. اگر شکایتی موجه باشد، کاربر مجاز است به صلاحدید خود تصمیم بگیرد که آیا فاکتور را اصلاح کند، محصول یا خدمات مربوطه را دوباره تحویل دهد یا بخشی از قیمتی را که قبلا پرداخت کرده است، بدون ادامه اجرای قرارداد بازپرداخت کند.

10.3. در صورتی که خریدار ظرف مدت مقرر در ماده 10.1 ادعایی را مطرح نکند، کلیه حقوق و ادعاهای وی از هر ماهیتی که باشد در مورد موضوع شکایت انجام شده یا می توانسته در آن مدت مطرح شود، فاقد اعتبار است.

ماده 11: مدت انقضا

11.1. علیرغم مفاد ماده 10، خریدار موظف است در صورتی که بر این عقیده باشد که کاربر در موعد مقرر، به طور کامل یا به درستی قرارداد را اجرا نکرده است، مگر اینکه این امر با رعایت مفاد ماده 10.1 انجام شود، به این موضوع اطلاع دهد. کاربر به‌عنوان چنین کتبی و بدون تأخیر و استفاده از حقوق خود برای طرح ادعا بر این اساس ظرف یک سال از تاریخ آن اخطار، یا ظرف یک سال از زمانی که اطلاع‌رسانی باید انجام می‌شد، در صورت عدم وجود همه حقوق و مطالبات او در این زمینه با انقضای مدت ذکر شده در بالا از بین می رود.



ماده 12: تعلیق و انحلال

12.1. اگر خریدار به تعهدات خود در قبال کاربر عمل نکند یا به طور کامل یا به موقع آن را انجام ندهد، در صورتی که خریدار ورشکست شده یا درخواست ورشکستگی وی در دادگاه مطرح شود، در صورتی که خریدار درخواست تعلیق کرده باشد یا با آن موافقت شده باشد. پرداخت، در صورتی که شرکت خریدار متوقف یا منحل شود، اگر کالاهای خریدار در معرض ضمیمه قرار گیرد، یا اگر خریدار تحت نظارت یا سرپرستی قرار گیرد، کاربر حق دارد اجرای تعهدات خود را نسبت به خریدار به حالت تعلیق درآورد یا منحل کند. قرارداد با خریدار به طور کامل یا جزئی، بدون نیاز به هرگونه اخطار یا مداخله قانونی و بدون الزام به پرداخت غرامت بابت خسارات، بدون لطمه به حقوق باقی مانده کاربر، از جمله حق مطالبه جبران خسارت. .

ماده 13: مسئولیت

13.1. در صورت مسئولیت پذیرفته شدن کاربر، این مسئولیت محدود به مفاد این بند خواهد بود.

13.2 کاربر نمی تواند مسئول خسارات وارده به خریدار ناشی از اجرای دیر، ناقص یا نادرست قرارداد باشد.

کاربر نمی تواند در قبال خسارات ناشی از کوتاهی خریدار در انجام تعهدات خود در ارائه اطلاعات طبق ماده 3.3 مسئول شناخته شود، مگر اینکه این خسارات ناشی از فعل یا ترک عمدی یا دلایلی هم اندازه با سهل انگاری فاحش از جانب کاربر باشد. .

13.3. همچنین کاربر را نمی توان در قبال خسارات ناشی از اعمال یا کوتاهی های اشخاص ثالثی که خریدار در اجرای سفارش وارد کرده اند مسئول دانست، مگر اینکه این خسارات ناشی از فعل یا ترک عمدی یا دلایلی برابر با سهل انگاری فاحش از طرف خریدار باشد. کاربر.

13.4. همچنین کاربر در هر زمان مجاز است تا ضرر خریدار را حداکثر محدود یا معکوس کند که خریدار موظف به همکاری کامل است.

13.5. خریدار موظف است ضرر خود و اعضای خود را محدود یا در صورت امکان جبران کند.

13.6. کاربر تحت هیچ شرایطی نمی تواند مسئول زیان های غیرمستقیم، از جمله زیان های متعاقب، از دست دادن درآمد، پس انداز از دست رفته یا زیان های ناشی از رکود تجاری باشد. موارد فوق در مواردی که عمد یا ترک فعل به میزان قصور فاحش از جانب کاربر انجام شده باشد مستثنی است.

ماده 14: غرامت

14.1. خریدار در قبال ادعاهای اشخاص ثالث در خصوص حقوق مالکیت معنوی در مورد مواد یا اطلاعاتی که برای خریدار صادر شده و در حین اجرای قرارداد از آنها استفاده می شود، غرامت را جبران می کند.

14.2 در صورتی که کاربر به موجب مفاد ماده 13 در این زمینه مسئولیتی در قبال خریدار نداشته باشد، خریدار در قبال ادعاهای اشخاص ثالث در خصوص ضررهای مربوط به یا ناشی از قرارداد اجرا شده توسط کاربر، به کاربر خسارت می دهد.

ماده 15. فورس ماژور

15.1. اگر در نتیجه شرایطی که خارج از کنترل آنهاست و به موجب قانون، یک اقدام حقوقی یا دیدگاه های پذیرفته شده عموماً نمی توان آنها را پاسخگو دانست، از طرفین ملزم به انجام تعهدی نیستند.

15.2. در این شرایط کلی، فورس ماژور - علاوه بر آن چیزی که طبق قانون و از نظر قانونی چنین تلقی می شود - به عنوان همه شرایط پیش بینی شده یا پیش بینی نشده که خارج از کنترل کاربر است اما مانع از انجام تعهدات کاربر می شود، تعریف می شود. . این شامل اعتصاب به کسب و کار کاربر است.

15.3. خریدار در صورت فورس ماژور هیچ گونه ادعایی برای جبران خسارت نمی تواند داشته باشد.

15.4. اگر یک مورد فورس ماژور منجر به تجاوز از تاریخ یا مدت توافق شده شود، خریدار حق دارد قرارداد مربوطه را از طریق اطلاعیه کتبی در این زمینه فسخ کند. این انحلال نباید شامل کالاهایی شود که قبلاً تحویل داده شده اند. هزینه آن کالا باید با رعایت ماده 7 این شرایط عمومی توسط کاربر پرداخت شود.

ماده 16: قانون قابل اجرا و اختلافات

16.1. در صورت عدم وجود قوانین اجباری قانون بر خلاف آن، دادگاه در محل استقرار کاربر دارای صلاحیت انحصاری صالح است.

16.2. کلیه روابط حقوقی بین کاربر و خریدار که این شرایط عمومی در مورد آنها اعمال می شود باید توسط قوانین هلند کنترل شود. کنوانسیون فروش وین صراحتاً مستثنی شده است.

ماده 17: منبع

17.1 این شرایط در دفاتر اتاق بازرگانی آرنهم با شماره ثبت شده است. 06014710

17.2 آخرین نسخه ثبت شده یا نسخه ای که در زمان تنظیم قرارداد قابل اجرا بوده است همیشه قابل اجرا خواهد بود.

اعلامیه ابطال

ضمانت

ما فناوری نانوایی را در سه نوع عرضه می کنیم، وضعیت نانوایی، تمیز شده و تست شده یا کاملاً تعمیرات اساسی
دستگاه همانطور که رسید در شرایط نانوایی یعنی بدون گارانتی مانند دستگاه های تمیز شده و تست شده تحویل داده می شود.
اما ماشین آلات و سیستم های اورهال شده با 3 ماه گارانتی قطعات عرضه می شوند
این ماشین ها بازسازی شده و با رنگ آمیزی جدید عرضه می شوند. در حین تعمیر، دستگاه ها برچیده شده و قطعات معیوب تعویض می شوند.
نوع جریان و ولتاژ را می توان با شرایط معمول محلی تطبیق داد.
ما با تکنسین ها و مهندسان بسیار واجد شرایط خود خدمات و پشتیبانی فنی ارائه می دهیم.
بیش از 80 سال تجربه با انواع ماشین آلات نانوایی دست دوم ، ما را به یک متخصص در زمینه فن آوری نانوایی تبدیل می کند

اعلامیه پرداخت

حواله بانکی یا نقدی
فروشگاه: Interbake BV
Interbake B.V
آخرین فعالیت:
27.02.2024
وضعیت آنلاین:
آنلاین نیست.
سایت ما را پیشنهاد دهید

لطفا از صفحات شبکه های اجتماعی ما نیز دیدن کنید