محصولات را تنظیم کنید


مرحله 1 - چگونه سازنده را انتخاب کنم؟

در مرحله اول تولید کننده و محصول با استفاده از قسمت های ورودی انتخاب می شوند.

اگر سازنده از قبل در پایگاه داده باشد ، پس از وارد کردن حروف اول ، پیشنهادهای اولیه دریافت خواهید کرد. اگر سازنده مورد نظر شما در این لیست است ، بر روی نام سازنده کلیک کنید تا آن را برای محصول خود انتخاب کنید.

اگر پیشنهاد مناسبی دریافت نکردید ، کافیست نام کامل را در قسمت ورودی وارد کنید و سپس روی پیوند مربوطه زیر ورودی کلیک کنید.

 

اگر نمی دانید محصول شما از کدام سازنده است ، می توانید از این مرحله صرف نظر کرده و بدون انتخاب سازنده به کار خود ادامه دهید.

مرحله 1 - چگونه محصول را انتخاب کنم؟

انتخاب محصول تقریباً مشابه انتخاب سازنده است. پس از وارد کردن حروف اول در قسمت ورودی ، مجموعه ای از محصولات قابل استفاده (در صورت شناخته شدن) را دریافت خواهید کرد. اگر در این مرحله یک پیشنهاد مناسب از پایگاه داده انتخاب کنید ، تمام اطلاعات شناخته شده در مورد محصول به طور خودکار به صفحه نمایش شما منتقل می شود. (به عنوان مثال ابعاد ، توضیحات مورد ، ...)

اگر پیشنهاد مناسبی دریافت نکردید ، می توانید همانطور که هنگام انتخاب سازنده با کلیک روی پیوند زیر قسمت ورودی ، با ورودی خود ادامه دهید.

مرحله 1 - چگونه دسته مناسب محصول خود را انتخاب کنم؟

پس از انتخاب سازنده و محصول ، درخت دسته باز می شود. با کمک دسته بندی ها ، محصولات ذکر شده به طور منطقی به مناطق تقسیم می شوند. دسته هایی که یک علامت مثبت (+) در مقابل نام دارند ، بیشتر به زیر گروه تقسیم می شوند.

 

برای انتخاب یک دسته ، کافیست بر روی نام آن کلیک کنید. محصولات را فقط می توان در دسته هایی وارد کرد که بیشتر به زیر مجموعه ها تقسیم نمی شوند. اگر روی دسته ای کلیک کنید که بیشتر تقسیم نشده باشد ، از شما س askedال می شود که آیا می خواهید از این دسته استفاده کنید. اگر دسته انتخاب شده درست است ، این پرس و جو را با "تأیید" تأیید کنید.

مرحله 2 - نمادهای کنار فیلدهای ورودی به چه معنا هستند؟

 

در مرحله 2 ، هنگام وارد کردن داده های محصول ، یک نماد در کنار قسمت های ورودی وجود دارد که به شما یک مرور سریع می دهد که کدام اطلاعات هنوز در صفحه نمایش شما وجود ندارد (یا نادرست است).

 

ورود معتبر / اختیاری استیک علامت سبز نشان می دهد که ورود به قسمت درست است یا کاملاً ضروری نیست.

 

ورودی نادرست استصلیب سرخ نمادی از اطلاعات از دست رفته یا نادرست است. برای توصیف مختصر مشکل ، ماوس را روی علامت خطا حرکت دهید.

 

نماد کمک (متن راهنما) در کنار توضیحات قسمت سمت چپ برای دستیابی به شرح مختصری از قسمت.

 

مرحله 2 - چه چیزی باید در تبلیغ خود بنویسم؟

در توضیحات تبلیغات می توانید تمام اطلاعات مهم مربوط به محصول خود را ذخیره کنید. علاوه بر اطلاعات اساسی مانند ابعاد ، عملکرد و غیره (اگر به عنوان یک قسمت جداگانه در دسترس نباشد) ، اطلاعات در مورد کالا (برای کالاهای استفاده شده) و جزئیات بیشتر در مورد محصول مانند: رنگ ، گزینه های اتصال ، مقادیر مصرف ، ... در اینجا وارد می شود.

به منظور فعال کردن یک نمایش واضح از توضیحات ، گزینه های ساده قالب بندی متن در بالای قسمت ورودی موجود است ، به عنوان مثال حروف پررنگ و زیر خط.

مرحله 2 - چگونه مکان مورد را روی نقشه انتخاب کنم؟

علاوه بر مشخص کردن محل مورد به عنوان آدرس ، می تواند بر روی نقشه نیز انتخاب شود. در پایین منطقه ورودی "محل مورد" پیوندی با عنوان "نمایش نقشه" وجود دارد. با کلیک بر روی این لینک ، نقشه منطقه اطراف مکان مشخص شده (در صورت مشخص بودن) باز می شود.

در لبه سمت چپ نقشه ، کنترل هایی وجود دارد که می توانید با آنها بخش نقشه را بزرگ کنید ، کاهش دهید و حرکت دهید. در حالی که دکمه ماوس را نگه داشته اید ، می توانید با کشیدن قسمت در جهت مورد نظر ، مستقیماً قسمت نقشه را حرکت دهید.

 

هنگامی که بخش صحیح نقشه را پیدا کردید ، کافیست با کلیک دکمه سمت چپ ماوس بر روی محل مورد روی نقشه کلیک کنید تا آن علامت گذاری شود. کدپستی و شهر مربوطه به طور خودکار وارد می شوند. علامت قرمز روی نقشه نشان دهنده مکان انتخاب شده است.

مرحله 3 - چگونه تصاویر مورد را بارگذاری کنم؟

در مرحله سوم ، از شما عکس محصول شما خواسته می شود. یک تصویر مقاله با هر تبلیغ رایگان درج می شود ، هزینه تصاویر اضافی ممکن است بیشتر باشد. تعداد تصاویر رایگان را می توانید در بالای قسمت انتخاب بارگذاری تصویر مشاهده کنید.

برای افزودن تصویر ، بر روی دکمه "مرور" در سمت چپ فرم کلیک کنید ، در سمت راست یک نمای کلی از مهمترین اطلاعات مربوط به محصول خود خواهید گرفت.

پس از کلیک بر روی دکمه "مرور" ، یک گفتگوی انتخابی مشاهده می کنید که می توانید با آن تصویری را از رایانه خود انتخاب کرده و به عنوان تصویر مقاله بارگذاری کنید.

اگر تصادفی عکس اشتباهی بارگذاری کرده اید ، می توانید آن را با استفاده از پیوند "حذف" مستقیم زیر تصویر مربوطه حذف کنید.

 

اگر چندین تصویر بارگذاری کرده اید ، می توانید یک تصویر را به عنوان "تصویر استاندارد" تعریف کنید. این به عنوان یک تصویر پیش نمایش برای نمای لیست تبلیغات استفاده می شود و هنگام مشاهده تبلیغات در ابتدا به طور پیش فرض نیز نمایش داده می شود.

مرحله 4 - در مرحله آخر باید چه کار کنم؟

چهارمین و آخرین مرحله در راه اندازی محصول ، بررسی مطالب ثبت شده است. شما تمام داده های مورد مشخص شده را تقریباً با همان نمای دریافت خواهید کرد که پس از تنظیم در فروشگاه مشاهده می شود.

در این مرحله ، لطفاً همه مطالب را دوباره از نظر صحت بررسی کرده و در صورت لزوم با استفاده از دکمه های ارائه شده آنها را اصلاح کنید. (در بالا و پایین تبلیغ یافت می شود)

اگر همه اطلاعات لازم در دسترس و صحیح باشد ، می توانید با استفاده از دکمه "ارسال مورد" تبلیغات خود را در بازار وارد کنید.

سپس تبلیغات خود را در انظار عمومی مشاهده خواهید کرد.

 

آختونگ! ممکن است یک دقیقه طول بکشد تا تبلیغ شما در زیر تبلیغات جدید و در گروه انتخاب شده نمایش داده شود!

 

راه اندازی محصولات با تصاویر توضیح داده شده است

در اینجا نحوه ارسال مقالات را توضیح می دهیم 

     

  

  

  

  

  

 

   

  

 

  

 

  

 

  

  

اگر س furtherال دیگری دارید ، تیم پشتیبانی ما خوشحال می شوند که به شما کمک کنند.

 

جستجوی سریع

شماره تبلیغاتی را که می خواهید نمایش داده شود وارد کنید.

مشترک شدن در خبرنامه ما
ثبت نام در خبرنامه
@
ورود

ورود

بسته مناسب برای هر مشتری!

هم اکنون ثبت نام کنید و فروش خود را افزایش دهید