فروشگاه آنلاین شما برای ماشین آلات نانوایی جدید و مستعمل

آیا به دنبال دستگاه های نانوایی مستعمل مانند خمیر مارپیچ، اجاق های عرشه ای، اجاق های قفسه ای، سیستم های رول، سیستم های نان، کالاهای جدید، لوازم جانبی، دستگاه های ضرب، میکسر،

فروشگاه آنلاین شما برای ماشین آلات نانوایی جدید و مستعمل

ما مجموعه زیادی از ماشین آلات و تجهیزات نانوایی مستعمل و همچنین طیف گسترده ای از لوازم جانبی داریم. آیا به دنبال دستگاه های نانوایی مستعمل مانند خمیر مارپیچ، اجاق های عرشه ای، کوره های قفسه ای، سیستم های رول، سیستم های نان، کالاهای جدید، لوازم جانبی، ماشین های ضرب، میکسر، ماشین های سیم پیچ، ورق، غلطک های بلند باگت، سیستم های لیمو، پرس نان، دستگاه های چوب شور، فر، سرخ کن های چربی، واحدهای کنترل دما، دستگاه های شیرینی پزی، بالابر، دستگاه های خمیر، سیستم های خمیر ترش، دستگاه های برش، سیلوها و ...

ما چندین ماشین در انبار داریم! همچنین برای نیازهای قنادی!

انحلال کسب و کار: ما کوره ها و ماشین آلات شما را می خریم

اگر قرار است شرکتی منحل شود، فروش مجدد ماشین‌ها تنها یکی از وظایفی است که باید انجام شود. دستگاه های نانوایی BackTim خوشحال خواهند شد که در این زمینه به شما کمک کنند. ما به عنوان متخصص ماشین آلات نانوایی مستعمل، می توانیم هم دستگاه های جداگانه و هم تجهیزات کامل نانوایی را در اختیار بگیریم. ما همچنین خوشحالیم که قیمت مناسبی را برای ماشین آلات ویژه برای شما تعیین می کنیم.

شرکت ما، مستقر در بیله‌فلد، دارای یک سالن نمایشگاهی بزرگ است که در آن مجموعه عظیمی از ماشین‌های نانوایی مستعمل را در مساحت 3000 متر مربع ارائه می‌کنیم. نمایشگاه وابسته ما اولین نقطه تماس نانوایان از سراسر آلمان است که به دنبال تجهیزات دست دوم برای تجارت خود هستند. ما همچنین از خرید دستگاه های قدیمی شما خوشحالیم. از فر گرفته تا سیلوهای آرد، دستگاه های آماده سازی خمیر تا خطوط کامل تولید، تقریباً همه دستگاه ها را به صورت جزئی قبول می کنیم.

خرید و حذف با قیمت مناسب


به عنوان کارشناسان صنعت، ما دقیقاً می دانیم که ماشین های قدیمی شما چقدر ارزش دارند. صرف نظر از اینکه دستگاه ها تقریباً جدید هستند یا در حالت استفاده متوسط ​​هستند: ما خوشحالیم که سیستم های شما را به صورت جزئی تعویض می کنیم. دستگاه های قدیمی معمولاً توسط ما آماده، بررسی و تمیز می شوند قبل از اینکه آنها را به عنوان دستگاه های نانوایی دست دوم به مشتریان خود عرضه کنیم. خواه تعمیرات جزئی یا کامل تعمیرات اساسی شده باشد: نانوایی های تجاری در هر اندازه تجهیزات مناسب را در محدوده ما پیدا خواهند کرد.

آیا برای از بین بردن و حذف سیستم های خود به کمک نیاز دارید؟ در اینجا نیز BackTim در اختیار شماست  فناوری نانوایی به عنوان یک ارائه دهنده خدمات شایسته. نصب کننده های مجرب ما با کمال میل می توانند هر گونه کار آینده را بر عهده بگیرند و همیشه از رویه های عملیاتی شما پیروی کنند. از این گذشته، ما دقیقاً می دانیم که چه مقدار برنامه ریزی پشت انحلال شرکت است. متخصصان ما انحلال کسب و کار شما را همراهی می کنند و برچیدن و حذف کامل را بر عهده می گیرند تا بتوانید در آرامش از تجارت جاری مراقبت کنید.

همین الان پیدا کنید و ماشین آلات نانوایی مستعمل را بفروشید انحلال نانوایی

خواه این یک تجارت کوچک صنایع دستی، نانوایی زنجیره ای یا نانوایی صنعتی باشد: اگر به دنبال خریدار برای ماشین آلات نانوایی مستعمل هستید، ما با شما تماس خواهیم گرفت. از دستگاه خمیرگیر گرفته تا خط تولید کامل، دستگاه های قدیمی در انواع و اندازه ها را به صورت تعویض جزئی می گیریم. اگر به دنبال تجهیزات تجاری جدید هستید، مطمئناً آنچه را که به دنبال آن هستید در نمایشگاه مجهز ما در بیله فلد پیدا خواهید کرد.

برای درخواست پیشنهاد غیر الزام آور برای تجهیزات مورد استفاده خود، هم اکنون با ما تماس بگیرید. شما می توانید دستگاه های قدیمی نانوایی کارکرده خود را با قیمت مناسب به نمایندگی های تخصصی بفروشید و عملیات برچیدن آن را به مکانیک های مجرب ما بسپارید. بنابراین هیچ چیز مانع یک وضوح عملیاتی صاف نمی شود.

خرید و فروش می کنیم

سال ها از ماشین های نانوایی استفاده می کرد. بسته به انتخاب مشتری، در شرایط نانوایی یا تعمیرات اساسی حرفه ای.

در انبار 2000 متر مربع ما همیشه ماشین آلات نانوایی مورد استفاده و تعمیرات اساسی داریم.

لطفا هر زمانی با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05224 / 9769239

ایمیل: info@backtim.com

بک تایم

پست های مرتبط

در حال بارگذاری لطفا صبر کنید.

تبلیغات طبقه بندی شده فعلی از بازار ما

در حال بارگذاری لطفا صبر کنید.